Answer-overeenkomst


Answer: een geslaagde outsourcing

Uw informaticastructuur is de ruggengraat van uw onderneming.
Uw informatie, uw communicatie, uw productie, de kwaliteit van uw diensten, uw betrouwbaarheid, uw imago … alles hangt daarvan af.
Omdat die structuur zo belangrijk is, moet de verantwoordelijke ervoor u garanties kunnen geven. Trade and Training geeft u die via een overeenkomst die uw rechten zwart op wit vastlegt.
 

Een raamoplossing voor uw persoonlijke succes

Door alle standaardinformaticataken te groeperen in een overeenkomst, hebben wij ze gerationaliseerd, gestructureerd en georganiseerd. Nadat we naar u geluisterd hebben, personaliseren we die overeenkomst volgens uw specifieke behoeften.
Dankzij de Answer-overeenkomst verzekert u zichzelf van een proactieve informaticastructuur die beheerd wordt vanuit zowel functioneel als financieel oogpunt, en dat tegen een vast bedrag.
Uw netwerk wordt dag en nacht bewaakt. Alle formules omvatten een monitoring van de pc’s en servers 24 uur per dag, zeven dagen per week. Door kritieke veiligheidsupdates, antivirusprogramma’s, back-ups, bijstand op afstand en regelmatige bezoeken is de functionele continu├»teit van uw informaticasysteem gewaarborgd. Naar gelang van de periodiciteit die is vastgelegd in uw overeenkomst, wordt een evaluatievergadering gepland, om samen te bekijken wat de meest relevante evoluties zijn voor uw computersysteem.

Formules van de Answer-overeenkomst
Onze Answer-overeenkomst behelst meerdere formules: Watch - Call - Proactive - Package.
Elke formule stemt overeen met een specifieke situatie. Van interventies op aanvraag (Watch) voor een structuur met een eigen informaticadienst, tot een formule die de mindere technische prestatie volledig ten laste neemthacune (Package), alle denkbeeldige situaties zijn gedekt.

Dankzij de voorbereidende vergaderingen stemmen wij de Answer-overeenkomst af op uw noden. Daarmee versterken wij onze verbintenissen tegenover uw onderneming, en geven wij u de garantie dat wij op complete en betrouwbare wijze voldoen aan uw informaticabehoeften.
 

Wat omvatten de formules van de Answer-overeenkomst?

  • Voorafgaande audit
  • Inventaris van de hard- en software
  • Licentiebeheer
  • 24/7 monitoring
  • Veiligheidsupdates
  • Preventieve onderhoudstaken
  • Telefonische bijstand
  • Controle over de pc’s vanop afstand
  • Corrigerende onderhoudstaken
  • Gewaarborgde interventietermijn
  • Evaluatie- en ori├źnteringsvergadering voor de toekomst
  • Installatie van nieuwe hardware
  • Installatie van nieuwe software
  • Gegevensopslag
  • Antivirusprogramma
  • Interne spamfilter
  • Opleiding van de gebruikers
  • Omkeerbaarheidsdiensten
  • Voorkeurtarief

Welke voordelen biedt de Answer-overeenkomst u?

  • Een proactief beheer van uw informaticasysteem, dus een grotere betrouwbaarheid
  • Kortingen op diensten
  • Prioritaire interventies
  • Uw kosten zijn gekend, dus meer onder controle en stabieler
  • Uw informaticasysteem wordt beheerd, u houdt zich bezig met uw kernactiviteit, wat zich uit in betere resultaten
  • Permanente beschikbaarheid van het personeel (geen problemen door vakantie of ziekte)
  • Geen personeelsbeheer, dus geen rekrutering of sociaal passief
  • Hooggeschoolde technici dankzij permanente opleidingen
  • Advies van specialisten voor een informaticasysteem dat aan uw vereisten voldoet
Voor meer vragen kunt u contact opnemen met Marijke op het nummer +32 (0)2 456 02 72 of met het contactformulier.